3

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج خبر داد: اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت مکانیزه لاین کنارگذر بلوار ارم مهرشهر حدفاصل خیابان بوستان و آزادی در حال اجرا است.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات زیر سازی و روکش آسفالت مکانیزه لاین کندرو بلوار ارم مهرشهر حدفاصل خیابان بوستان و آزادی به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد خودروها تدر حال اجرا است.
صفدری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات و معضلات شهری امروزی وجود بار ترافیکی و حجم بالای تردد خودروها در سطح شهرها و کلان‌شهرها است، افزود: از این‌رو شهرداری‌ها جهت حل این معضلات نیاز به احداث مسیرهای کندرو در سطح محدود است.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین فواید اجرای پروژه لاین کندرو رفع گره‌های ترافیکی، آزادسازی معابر از سد معبر به گونه‌های متفاوت و سامان بخشیدن به وضعیت موجود است.


مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج با بیان اینکه پروژه تعریض بولوار ارم به عنوان شریان اصلی ورود و خروج شهر کرج با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: بولوار ارم یکی از راه‌های ورودی و خروجی جنوب شرقی کرج است که به محدوده ماهدشت و کیانمهر و فرودگاه پیام و مسکن مهر متصل می‌شود و با تعریض آن می‌توان بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده را مرتفع کرد.


صفدری در پایان اعلام کرد: تملک و آزادسازی املاک واقع در بولوار ارم بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر کرج جزء اولویت‌های شهرداری است و با اهتمام  این منطقه و پیگیری‌های مسئولین مربوطه روند تملک املاک معارض واقع پروژه تعریض بولوار ارم در راستای تملکات املاک معارض پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی در مناطق مختلف شهر، ادامه دارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =